OH PRETTY BABY


Igår bestämde jag mig för att försöka rädda mitt stackars slitna år som konstant går av på mitten & trappa ner på julchokladen så resultatet av mig inte blir en tunnhårig & fläskig lady! Applåder i mängder! Jag bugar & bockar.

Började med att micra honung & blanda med en massa olivolja som jag sedan dränkte mitt hår i! Varför? Vet inte. Tänkte näring. Typ. Resultatet blev flottigt sockervaddshår. Tröståt resten av chokladen iförd pyjamas tills jag kom på att jag hade 10 minuter på mig att bli av med sockervaddshåret och hoppa in i bilen mot Kalmar, mot bio med pappa.
Sprang omkring och skrek "Äääähähhhhhhäää" tills jag satt i en biosal med en mössa nerdragen över ögonbrynen & inte fattade vad som hade hänt.
(the olivoljs and honeyhår was still there oh yä)

ALLTSÅ SUMMAN AV KARDEMUMMAN:
Flottigt sockervaddshår är inte snyggt.
Inte när du ska tillbringa dagen någon annanstans än på soffan i alla fall.
För om du bara ska vara hemma så kan det vara lite disco.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0